МИСИЈА
ФЗОМ обезбедува права и здравствени услуги од основниот пакет на услуги на осигурениците врз начелата на сеопфатност, солидарност и еднаквост.
ВИЗИЈА
ФЗОМ да стане препознатлив како купувач на здравствени услуги кој обезбедува квалитетна, навремена, отчетна и ефикасна администрација на правата на осигурениците и здравствени услуги за кои склучува договори со здравствени установи.
За реализирање на својата основна цел ФЗОМ првенствено се фокусира на задоволството на осигурениците, а тоа го постигнува со следните цели:
- ефикасна администрација за остварување на правата на осигурениците преку систем на прецизно утврдени постапки и упатства за работа во сите сегменти на деловните процеси
- континуирана едукација и обука на вработените, проследена со мерење на резултатите од работењето и оценување на вработените
- високо ниво на професионален однос со здравствените установи и со осигурениците
- континуирана едукација на осигурениците за нивните права од здравствено осигурување и навремено информирање на јавноста за сите новини и важни измени во доменот на работењето на ФЗОМ преку редовно ажурирање на веб страната и медиумите
- добар систем на внатрешна контрола и ревизија;
- идентификување и управување со ризиците;
- обезбедување на сите здравствени услуги и права од здравствено осигурување од основниот пакет во согласност со расположливите средства, во и вон земјата
- финансирање на правата и здравствените услуги кои ги обезбедува Фондот во согласност со буџетот;
- стимулација на рационална употреба на лекови и квалитетно лекување на осигурениците со определените ресурси;
- осовременување и централизација на ИТ системот на ФЗОМ;
- електронско поврзување со здравствените установи за размена на податоци за извршените здравствени услуги;
- воведување на електронско остварување на правата на осигурениците;
- спроведување на меѓународни договори од областа на здравството;
- учество во утврдување и реализација на национални програми за здравствена заштита;
- постојано подобрување на воспоставениот Систем за управување со квалитет согласно барањата на стандардот ИСО 9001:2008.
Политиката за квалитет е достапна на јавноста и преставува обврска за сите вработени.
Април, 2013